2013. augusztus 28., szerda

~10.rész: ♥~

10.rész


Takarítanom kellett...az az nem egyedül, de jobb lett volna ha az a bizonyos személy most egyátalán nem lett volna a közelemben. Annyira mérges voltam rá, hogy legszívesebben darabokra szedtem volna. Igen, az 'úszkálós' ügy miatt kizártak minket egyenlőre a versenyből és ameddig nem tanusítunk bűnbánást és nem beszélünk egymással normálisan addig marad ez a helyzet. Gondolhatjátok milyen boldog voltam. Legfőképp, hogy mind ez Justin miatt van. Jó bevallom, én sem vagyok egy szentlélek (Az utóbbi, táborban eltöltött napjaimban be is bizonyosodott.) Hát, de most nem lehetek olyan lúzer, hogy ha zaklatnak hagyjam. Mindig úgy gondoltam, hogy az ember úgy viselkedjen a másik emberrel, ahogy az is viselkedik vele és ahogy megérdemli. Ha én például szemet hunynék Justin mocskosságai felett, már réges-rég ágyba vitt volna. Így legalább csökken kicsit az egója, bár nem hiszem; ahhoz égi csoda kéne. Még hozzá elég nagy mértékű csoda. Csoda pedig hát, csak a mesékben léteznek. A hercegnőt megmenti a szőke herceg, boldogan élnek még meg nem halnak blablabla. Nem is értem miért etetik ilyen baromságokkal a kislányok fejét, nem létezik ilyen, nincs és kész. Én meg lúzerként, itt vagyok egy táborban és takarítok, úgy érezve, hogy egyre messzebb kerülök az álmomtól, attól amit az életben mindennél jobban szeretek csinálni. Táncolás, ez minden amit szeretnék. Erre egy hülye gyerek mindent elront. Én meg bele megyek a játékba...Bár hát valljuk be, azért elég jó pasi. Ha jobban megnézem, tényleg. A karja, a szemei. A szemei azok csodálatosak. Valahogy az sugallja, hogy leges-leges-leges-leges-leges legbelül Ő lehet, hogy nem is olyan, mint amilyen bunkónak mutatja magát. Bár nem is tudom elképzelni egy érzelgős lovagnak sem. Komolyan van egyátalán ennek szíve?! Na, mindegy lehet. Gondolkodtam, lehet, hogy Anne-nek igaza volt. Ki tudja hányszor csapták be, vagy, hogy milyen sérelmek érték már életében? Valószínű, hogy elég sok megrászkodtatáson ment keresztül. Például az anyjáról még semmit nem hallottam, lehet, hogy... Kezdtem sajnálni, ÉN KEZDTEM SAJNÁLNI ŐT! Ennél mélyebbre még süllyedhetek? *Melissa Katia-Rose Martinez, szedd össze magad az ég szerelmére!*Komolyan kezdtem magamtól undorodni. Nem érezhetek iránta semmit, főképp nem sajnálhatom. Még egyszer véletlenül bekapnám a csalit, aminek tuti, hogy nem lenne jó vége.* Biztos, vagyok benne, ha láttam volna magam kívülről, megállapítottam volna, hogy begolyóztam. Ugyanis Justin elég furán nézett rám.
- Te jól vagy?- kérdezte össze húzott szemöldökkel.
- Igen persze, miért ne lennék jól.- ocsúdtam fel és azon kaptam magam, hogy kedves hangnemben válaszolok.- Ööö...izé, mit érdekel az Téged, hogy én hogy vagyok?- próbáltam átváltani bunkó üzemmódba.
- Fura vagy.- röhögte el magát.
- Én fura, ezt most komolyan pont te mondod? Te viselkedj érdekesen az emberekkel, körülbelül úgy MINDENKIVEL. Kívácsi lennék milyen titkolni valód akad.- mondtam hunyorogva.
- Vigyázz Cica, a helyedben nem játszanék a tűzzel, mert tudod egyszer úgy is megéget. Jobb, ha nem tudsz Rólam semmit, hidd el. Még elszaladnál előlem anyucihoz.- simította meg az arcom.
- Most miért mondta azt a tüzeset?- gondolkodtam hangosan. Eddig még nem is gondoltam, erre, de hogy felhozta, egyre kíváncsibbá tett. Mindig is kíváncsi voltam és azt amit megakartam tudni, mindig meg is tudtam. De mi van, hogyha most komolyan bajom eshet. Mert abban biztos vagyok, hogy nem viccel. Mi lenne, ha például nyomoznék a múltja után? Ki tudja kiket küldene rám? Azt se tudom, hogy milyen kapcsolatai vannak.
Nem is vettem észre, hogy közben Bieber elment. Megrántottam a vállam és folytattam a takarítást. A wc volt az utolsó gumikesztyűben mentem be, egyik kezemmel az orromat fogtam be a másikkal pedi pucoltam a budit. Mindeközben igyekeztem, nem elájulni vagy öklendezni. A kellemesnek nem nevezhető 'aromák' csípték a szememet.
 Kifulladva mentem oda Rob-hoz:
- Kész vagyok és máris elegem van!- mondtam.
- Jól van, ezt vártam Tőled.
- Egyedül csináltam. Justin nem csinált semmit, mert egy....
- Lisa, ne folytasd kérlek. Tudod, hogy már így is lóg a levegőben, az hogy folytathatjátok-e a versenyt. Tudom, hogy furcsa gyerek, sőt néha kifejezetten bunkó, de meg kell értened őt.- lehalkította a hangját. - Kiskorában a szeme láttára lőtték le az anyját, akkor volt 8 éves és állítólag akkor megfogadta, ha nagyobb lesz megkeresi azt az embert és végez vele.
Nem is tudtam, hogy mit mondjak. Hatalma tragédia, ha valaki elveszíti az édesanyját, ráadásul a szeme láttára. Szörnyű.
- Úgy hogy, kérlek viselkedj vele elnézően kérlek. Tudom, hogy okos lány vagy, Melissa.- fejezte be.
- Rendben, megpróbálom.- sütöttem le a szemem és elsétáltam onnan.
El sem hiszem. Lehet, hogyha nekem is megölték volna anyát én sem viselkednék másképp. Sétáltam egy kicsit, mikor meghallottam Justin hangját. Telefonált az utolsó faház mögött, biztos nagyon titkos lehetett.
- Oké elintézem...hova menjek a szállítmányért? Rendben. Anyám gyilkosa még mindig nincs meg? Ha elkapom azt a szemetet esküszöm, hogy....  Nem, nem ismer nagyon senki, csak van egy lány Melissa Martinez- ejtette ki  gúnyosan a nevemet- eléggé kíváncsi teremtés. Olyan minden lében kanál. Abszolút nem lesz vele gond, nem fog megtudni semmit. Úgy is hamarosan a horgomra kad és akkor majd elhisz nekem minden hülyeséget. Naivnak tűnik. Elhiheted bro, nem lesz vele semmi gond.- röhögött fel.
A bokor mögött lapultam, nem hittem a fülemnek. Mi az Isten lehet??! Gondoltam aztán elszaladtam onnan amilyen gyorsan és amilyen halkan csak tudtam....






Sziasztok!:)

Meghoztam a kövi részt. Remélem mindenkinek tetszett. Tudom, hogy nagyon rövid lett de szerintem ezt most egész jó lett. Szívesen fogadok még mindig építő kritikákat, véleményeket. Tudni szeretném, hogy mit gondoltok a történetemről. Szóval pipáljatok & komizzatok és iratkozzatok fel, hogy tudjátok mikor lesz friss. 5 KOMI ÉS 3 PIPA után jön a következő rész. És attól is függ természetesen, hogy milyen hamar jön az ihlet.Nagyon örültem, hogy láttam, nem csak hazai olvasóim vannak.:) Remélem értetek mindent. Angol nyelvű komit is elfogadok és válaszolok is rá! Imádlak titeket és jó suli kezdést kívánok!
Ui.: Az 5 komiba nem számolom bele a válaszoló megjegyzéseimet!!
Puszi: Loren♥

10 megjegyzés:

  1. Igyekszem es koszonom! :*
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett...Gyorsan kövit :)) *-*

    VálaszTörlés
  3. Köszi, és majd igyekszem :)
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  4. imádom gyorsan a kövit :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett,imádom.Hamar kövit :))))

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!:)
    Nagyon szépen köszönöm a komikat, örülök, hogy tetszett a rész. Viszont az van, hogy szerintem suli idöben már csak pénteken vagy szombaton tudok részt hozni.
    - Loren xx

    VálaszTörlés
  7. Imáádom,Csajos!
    Eszméletlenül jó lett!
    Siess a következő résszel! : )

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm, én meg titeket imádlak! :) Igyekezni fogok.
    - Loren xx

    VálaszTörlés