2013. június 18., kedd

~4.rész: ♥~

4.rész


  Az az igazság, hogy nem nagyon tudtam aludni az éjjel, ergo nem pihentem ki magamat. Ez azt jelenti, hogy nyűgös hangulatom van aznap. Egyébként is rosszul alszom mindig, idegen helyen meg aztán tényleg. Most pedig még volt bennem egy olyan érzés is, hogy nem fogok nyugodni addig amíg meg nem fejtem Bieber-t! Mindig is érdekeltek az ilyen pszichológiai dolgok, és most Justin csak még jobban felkeltette ez iránt az érdeklődésemet. Nem biztos, hogy pont a legjobb alany, ahhoz, hogy megpróbáljam megfejteni és megismerni a lelki világát,sőt. Lehet, hogy nincsenek is érzései, persze az utálaton és a lenézésen kívül. Tudom, alig pár napja ismertem meg, de valljuk be őszintén; Bieber egy tahó! Legalább is a velem szemben tanusított viselkedése nem éppen nevezhető kedvesnek. Nem is értem, hogy a kanadai lányok és most már más országokból is hogy lehetnek oda egy ilyenért mint Ő. Már nem azért,de szerintem undorító egy fiú. Mármint a viselkedése, mert a kinézetével semmi baj nincs. Nem...nem vagyok belezúgva, félreértés ne essék. Még csak az kéne, belezúgni egy ilyen taplóba, más sem hiányozna az életemből. A reggeli nap gyér sugarai már kezdtek besütni az ablakon. Nagyot sóhajtottam. Örültem, hogy végre reggel van és felkelhetek, úgy sem tudtam volna tovább aludni. Tudom elég fura vagyok. Egy tini, aki szeret korán felkelni júliusban. Hát igen, a szüleim is mindig tudták, hogy érdekes vagyok. Na, de mindegy is. Szóval mosolyogva felültem az ágyba, beletúrtam a hajamba és a kinti fürdő felé vettem az irányt. Igen, ez volt szinte az egyetlen szívás a táborba, (Persze Justin-on kívül. Haha.) hogy a segítőknek kint kellett zuhanyozni. ( Utólag vettük észre Anne-nel, hogy a kis fürdőszoba csak egy wc-t és egy mosdó kagylót tartalmaz. Nem hiszem, hogy megszakadtak volna, ha még beraknak egy zuhanyzó fülkét.) Kint még senki sem volt ébren, mert a normálisabbak ilyenkor még alszanak. Igyekeztem, gyorsan túl lenni a zuhanyzáson. Magamra csavartam gy törölközőt, ám nem találtam a ruhámat. Eléggé kétségbe voltam esve, de kicsit arrébb megtaláltam a ruháimat. Igen, ám de mikor lehajoltam értük kicsit lecsúszott a törülköző rólam, szerencsére semmimet nem fedtem fel a világnak. Különben sem látott senki. Gondoltam én....na de ezt majd később.

~*~

- Gyertek utánunk, keresünk egy termet ahol tudunk gyakorolni és megismerhetjük egymást.- jelentettem ki a 10 darab 10-12 éves gyereknek. 

Lehet, hogy kicsit babásan beszéltem velük, de mivel nincs testvérem ezért nem nagyon tudom, hogy hogy kezeljem az ilyen helyzeteket. Egyébként 5 fiú és 5 lány. Név szerint (Lányok): Katie, egy kis alacsony 10 éves barna hajú lány. Elég félénk volt. Jenelle, 12 éves, de szerintem sokkal idősebbnek érzi magát a koránál. Ezt az arcán lévő kilónyi sminkről feltételeztem. Charlotte, egy hullámos hajú 11 éves kislány. (Magamra emlékeztetett. Szeret olvasni, olyan mint a kis kori énem. Szeretek olvasn, íme újabb furcsaság rólam.) Nadine, egy teljesen átlagos lány. Végül pedig Veronica, aki a legfélénkebb volt mindközött.
Fiúk: Nolah, egy szőke 180 cm körüli fiú, aki még csak 12 éves. Wow, nem tudom medig fog még nőni.
Oliver, egy igazi muzikális lélek, értem miért küldték a szülei ebbe a táborba. 12 éves. Dennis, ez a gyerek tényleg nagyon rossz. Mármint nem a meséből szedtem, hanem tényleg az, 11 éves. Benjamin, egy igazi szívtipró, már a tábor elején kijelentette, hogy Ő szerelmes belém. 10 éves és nagyon édes. Ha idősebb lenne lehetne az én Rómeóm. (Csak viccelek, de tényleg nagyon cuki gyerek.)  Ronald, az ötödik fiú pedig olyan mértékben pofátlan, hogyha nem látnám azt hinném, hogy egy mini Bieber-rel van dolgom. Komolyan úgy elvette a hajamat az undorító viselkedésével mint Ő.
Hát, ha már megemlítettem, persze, hogy épp akkor jött velünk szembe a kis csapatával. Nagyon örültem neki, gondolhatjátok.Különben is az alvatlanságom is rátett egy lapáttal. Megállított minket, pontosabban engem.
- Tegnap aztán nagyon kemény volt az a kiselőadásod a viselkedésről.-röhögött fel Justin, mikor megállt előttem. Szegény Chad kínosan állt mellette. 
- Tudod én ott voltam mikor az észt osztogatták.-csúszott ki a számon ez az igen béna mondat. Amint kimondtam már egyből vissza is szívtam volna, olyan vér ciki volt..
- Egyébként meg, máskor zuhanyzás után nyugodtan hagyd, hogy leessen rólad a törülköző.-lépett oda hozzám a füleme súgva.
Egy pár másodpercig  némán meredtem rá, aztán visszakézből egy olyan pofont kevertem le neki, hogy csak úgy csattant.
- Hogy mersz ilyet mondani...?-fakadtam ki.
Szerencsétlenségemre pont akkor volt ellenőrzésen Miss Donch, hogy megnézze a táborban minden rendben van-e. Hát, nem éppen volt.
- Miss Martinez, mi ez a kiabálás?-lépett oda hozzám a nő.
- Kérem hölgyem, ez a lány csak úgy megpofozott.-szólalt meg Justin helyettem. Persze ilyenkor tudja játszani a jó fiút, köcsög-gondoltam.
- Miss Martinez, igaz amit Mr. Bieber mond?
- Perverz megjegyzést tett rám!-háborodtam fel.
- Mindkettőjüket az irodába kérem. Indíts!- mondta mérgesen az igazgatónő.
Justin-nal csenben lépkedtünk egymás mellett, engem személyszerint majd szétvetett az ideg. Nem lehet igaz, hogy emiatt a bunkó miatt kerültem bele a rosszba.
Az irodában mindketten a saját igazunkat védve vágtunk egymás szavába.
- Szóval ez történt?-kérdezte Miss Donch.
- Kérem, Melissa az egészet csak kitalálja, igazából halálosan szerelmes belém és mindenféle baromságokat kitalál, hogy észrevegyem!-mondta önelégülten Bieber.
- Ez...ez nem igaz!-háborodtam fel.
- Minél előbb leakarom zárni ezt a felesleges vitát, még nagyon sok dolgom van. Mivel nem tudom melyikőjüknek higgyek, úgy döntöttem, hogy büntetésből egy csapatba rakom önöket, hogy megszokják egymás társaságát és rá legyenek kényszerítve, hogy együtt működjenek.-hozta meg a döntést.
Majd leestem a székről. Én EZZEL nem fogok kibírni heteket, nem fogok vele együtt működni!!!
- Tessék?! Ez, nem igazság, nem akarok vele lenni! Ez a gyerek egy nagy tapló, nem képes az együtt működésre!-háborogtam.
- Szerinted, nekem nagy kedvem van hozzád?-morogta Justin, de úgy látszott nem nagyon mozgatja meg a dolog.
- Szóval próbáljanak megbékélni egymással! Az együtt működés holnaptól kezdődik.
- Viszlát!-álltam fel a székből.- Úgy utállak!-sziszegtem Bieber-nek. Ő csak egy idegesítő mosolyt küldött felém, felpofoztam volna szívesen.
A tó partra vettem az irányt úgy érzetem ki kell tisztítanom fejem.

 
Sziasztok!
Ez lett volna az új rész! Komizzatok és pipáljatok! :)
Puszi: Loren♥

5 megjegyzés: