2014. január 5., vasárnap

~16.rész: ♥~

16.rész




- Hogy nézek ki?-  forogtam körbe Anne előtt.
- Csodásan festesz.- mosolyodott el barátnőm.
- Hát, te hova készülsz?- lépett be Selena a házba.
- Találkozom Zayn-nel.- öntötte el enyhe pír arcomat.
- Oh, azt hittem már Bieber-rel mész valahova!
- Jaj, hagyjuk már ezt a témát.- mondtam unottan.
- Ki választotta neked ezt a ruhát?- nézett végig hozzáértő szemmel a sort-félvállasfelső-magassarkú szandál kombináción. Anne feltette a kezét.- Oké, a ruha jó.- folytatta Sel.- Viszont a hajaddal kéne valamit kezdeni.- csipentette az egyik hajtincsemet két ujja közé.- Anne, van hajsütő vasad?- fordult barátnőmhöz.
- Persze, van.- kotort Anne máris segítőkészen bőröndjébe. Nyakig benne volt.


- Úristen Sel, te mindig csodát művelsz velem!- néztem magam a tükörbe.
Hullámos tincseim lazán omlottak a vállamra, szemem szemhéjtussal volt kihúzva felül és szempillaspirál hangsúlyozta ki amúgy is hosszú szempilláimat. Az i-re a pontot, pedig a halvány enyhén csillogó rózsaszín szájfény tette fel.
- Ugyan, már eleve jó alapanyag vagy, nem kell rajtad sokat csinosítani. Meg amúgy is tudod, rám hasonlítasz!- nevetett fel, majd átölelt.
- Ú, tuti, hogy Zayn-nek le fog esni az álla!- tapsikolt Annie.
- Szerintem nem csak Zayn, az egyetlen fiú a környéken, aki meg fog fordulni utánad.- kacsintgatott Selly.
*Aha szóval célozgat, gondolom Bieber-re.*


Hát, szerény véleményem szerint, annak a gyereknek, csak azok a lányok jöttek be, akik hanyat dobták magukat az ágyán. Hát, én nem tartoztam abba a kategóriába. Nem mintha valaha is vágytam volna arra, hogy alig 18 évesen már vagy 5 srác ágyába besétáltam volna. Sőt, az volt az igazság, hogy egyetlen fiú ágyába sem sétáltam be még. Igazából, akkor még csak egy barátom volt, addigi életem során. Theo- nak hívták a srácot, Theo Marquez-nek, a szomszédban laktak. A hugaival: Marta-val és Elisa- val nagyon sokat  játszottunk a házunk mögötti kertben. Aztán Theo-val rájöttünk, hogy többet érzünk egymás iránt, mint pusztán barátság. Theo és köztem 3 év volt, Marta egyidős volt velem, a kis Elisa, pedig azt hiszem több mint 5 évvel fiatalabb volt nálam. Theo-val, majdnem 2 évet voltunk együtt, de aztán rájöttünk, hogy nincs meg köztünk az a bizonyos szikra, a bizsergő érzés, mikor tudod hogy szerelmes vagy, minden feltétel nélkül, így szétváltak útjaink. Persze azért még mindig tartottuk a kapcsolatot, mint barátok. Szóval, körülbelül 15 éves korom óta nem volt senkim. Jó, randizgattam egy pár sráccal, de mindegyik valahogy abba maradt egy randi után.


Végre, volt egy szabadnapom, amikor jól érezhettem magam. Indultam vissza a házunkba, miután Miss Donch adott nekem egy napot, mondván miután Bieber-rel normális viselkedést tanusítottunk egymás felé teljes egy hétig. Wow, új rekord!
- Te meg hova csípted ki így magad?- kérdezte gúnyos mosollyal, majd tetőtől-talpig végig mért.
- Menj már az utamból, sietnem kell!- ciccegtem enyhén vörös fejjel a mustrálgatása miatt.- Egyébként, Malik-kal van találkozóm.- vigyorogtam a képébe ügyelve arra, hogy ne maradjak le a reakciójáról.
Ahogy sejtettem, izmai megfeszültek a név hallatán, mint a múltkori alkalommal. Láttam rajta, hogy próbája visszatartani a kitörni készülő dühöt, majd legnagyobb meglepetésemre halványan elmosolyodott.
- Martinez, hogy neked mindig a legnehezebb esetekkel sikerül ujjat húznod.- mondta, de nem elég halkan ahhoz, hogy ne halljam meg.
- Tessék?- kérdezte vissza.
- Semmit nem mondtam!- ráncolta össze tettetett értetlenséggel a homlokát.
- Nos...akkor most már elengednél?
- Eddig is kikerülhettél volna!- rántotta meg a vállát.
- Na cső.- mondtam kikerülve.
- Várj...- szólt utánam. Amíg felfogtam, hogy azt mondta álljak meg és nem bunkó hangnembe addig egy egész összeesküvés elmélet pörgött le szemeim előtt. Teljesen megkövülve álltam pár lépésre tőle és fogalmam sem volt hogy most mi következik.
- Mi van már?- próbáltam hozni a formám és hátra fordultam.
- Add ide a telefonod!
- Mi van?!
- Azt mondtam, kérem a mobilod!- lépett elém.
- Tessék? Nem adom, ez a magántulajdonom.- mire befejeztem a mondatot a mobilt már ki is vette a kezemből.- Azonnal add vissza!- kapkodtam a keze után, miközben ő pötyögött valamit rajta. *A francba, elfelejtettem beállítani a telefon zárat!*
- Tessék...és szívesen.- vigyorgott szemtelenül.
A telefonkönyv egy újabb számmal bővült, amit Bieber Seggfej néven mentett el.
- Mi?! Miért seggfej néven mentetted el magad?- nevettem fel rajta, akkor először őszintén.
- Gondoltam erről a szóról rögtön eszedbe jutok és ha Malik-kal közelebbi viszonyba kerülsz és elharapódzna a helyzet szükséged lesz erre a telefonszámra. Meg hát, ha hiányzom akkor is fel tudj hívni....tudod ribancoknak mindig felveszem!- kacsintott rám.
- Jó, köszönöm ezt a megható beszédet, de már mennem kéne! Biztosítalak, hogy erre SOHA nem lesz szükségem, ugyanis nem lesz semmi Zayn és közte, maximum barátság. Meg amúgy is te lennél az utolsó, akit valaha felhívnék.- mentem el mellette.
-.... és ne hidd hogy most jóban vagyunk!- szólt utánam ismét.- Jó szórakozást Malik-kal, nagyon csini vagy!- mondta maró gúnnyal.
Arra sem fektettem be energiát, hogy hátra forduljak, inkább dühösen beviharzottam a házba.


- Hogy mi mindig össze futunk!- sóhajtottam egy nagyot Bieber mellé érve a hotel bejáratánál. Nem is értem, hogy ő hogy engedheti meg magának, hogy a hotel előtt félmeztelenül menőzzön. Bár, ő Justin neki mindent szabad!
- Randi díszbe vágtad magad?- kérdezte nevetve.
- Strici díszbe vágtad magad, bár szerintem egy csomó ribancnak bejöhetsz így a környéken!?- vágtam vissza gúnyosan.
- Ne merj le stricizni, te ribanc!- találtam következő pillanatban a falhoz nyomva magam. Ugyanúgy, mint azon az estén , mikor Chad-del kiszöktünk az étkezőbe.
- Mert különben?!- pislogtam.
- Megbánod!- simított végig a karomon, érintésétől teljesen libabőrös lettem. - Érzel valami z iránt a Malik gyerek iránt?- fúrta tekintetét az enyémbe. Képtelen voltam máshová nézni, mintha álátott volna rajtam és alelkm nyitott könyvként hevert volna előtte.
- Honnan tudjam? Nem is ismerem még.- mondtam nagy sóhajjal.
Folyamatosan  számat nézte, bár én sem vettem le a szemem kívánatosan telt ajkáról.
Már épp megcsókoltam volna, amikor motor zúgásra lettünk figyelmesek. El távolodtunk egymástól. Zayn parkolt le fekete motorjával a hotel előtt.
- Szia Lisa...és khmmm Bieber. Megzavartam valamit?- cikázott a szeme kettőnk között.
- Á, egyátalán nem!- legyintettem egyet mosolyogva, majd lementem hozzá.
- Indulhatunk?- kérdezte Zayn segítőkészen nyújtva egy bukósisakot.
- Persze.- mosolyogtam újra, miközben éreztem, hogy egy bizonyos tekintet lyukat éget a hátamba.
- Pá, Bieber!- intettem félve, a hotel bejárata előtt álló fiúnak, majd felvettem a bukósisakot. Tekintete teljesen elborult, majd visszament az épületbe.







Sziasztok!:)

Itt lenne a kövi rész, remélem tetszett! Tudom, hogy nem lett valami hosszú, azért bocsánatot kérek és azért is mert nem lesz rész egy hamar. Nyakunkon a félév és sajnos elég sokat van doga, javítás stb. Szóval ne is kérdezzétek, hogy mikor lesz, mert magam sem tudom.
Várom a komikat a pipákat, ha lehet csetbe is írjatok és ha névtelenül írtok komit, örülnék, ha ott lenne egy név is. Ha nem iratkoztatok fel eddig, akkor arra kérlek titeket, hogy tegyétek meg minél hamarabb.
Kitartást a holnap kezdődő sulihoz!:)

Puszillak titeket: Loren♥






3 megjegyzés: